wtorek, 12 lutego 2019

Powiew wiosny

Witajcie,
Przygotowałam dla Was pracę w której, wykorzystałam nową kolekcją hdf, idealną na nadchodzącą wiosenną aurę.
Jako bazę wykorzystałam klatki, na które nałożyłam maskę i pomalowałam czarnym Gesso.
Następnie przykleiłam hdf-ki; listki, budkę oraz ptaszka.
Całość ozdobiłam wyciętymi kwiatami magnolii.
Życzę Wam miłej zabawy.

Hey Everyone,
Today, I have created a work with new hdf collection perfect for coming spring time.
As a base I used frames, on which I put on a mask and painted black Gesso.
Then, I glued hdf: leaves, booth for birds and bird.
I decorated the composition with cut-out paper flowers.
I have to say I really enjoyed creating this.








See you soon/ Do zobaczenia

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
 Play along:
 

4 komentarze:

  1. Beautiful piece that has me thinking of Spring! Love that rusty texture on the bird cage and the soft colors on the bird and flowers! Thanks for sharing it with us at Sandee and Amelie's Steampunk Challenges. hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  2. A preview of spring . texture and colors are perfect. Thank you for your participation at Sandee & Amelie steampunk challenges.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wiosennie tu u Ciebie :). Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

  4. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń