czwartek, 28 lutego 2019

Płótno w stylu vintage / Vintage canvas

Dzisiaj, przygotowałam dla Was mixed mediowy blejtram w złocie ;) w klimacie vintage.
Do stworzenia kompozycji użyłam hdf od Artistiko, jak również starych puzzli, metalowych elementów dekoracyjnych i oczywiście retro zdjęcia.
Po naklejeniu elementów, całość pomalowałam czarnym Gesso. Następnie przez maskę nałożyłam 3D żel w złotym kolorze i pokolorowałam pracę.
Całość pochlapałam tuszem i obsypałam miką.

Today, I have prepared for you a mixed media canvas in the color - gold and in a vintage style.
To create the composition I used hdf from Artistiko, old puzzles, metal elements and of course retro photo.
After glued the elements, I painted the whole black Gesso. Then, through the mask, I applied 3D Gel in golden color and colored the work.
I splashed it all with ink and covered it with mica.






 Pozdrawiam.

Pracę zgłaszam na wyzwanie;

https://mixedmediaplace.blogspot.com/2019/02/february-challenge.html






7 komentarzy:

  1. Piękny.Klimatem przypomina Carmen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Simply gorgeous!!!!
    Thanks for playing with us at MMP

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatycznie :) Dziękuję za zgłoszenie pracy w AP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutley gorgeous canvas!! Thank you for joining us at Mixed Media Place Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful canvas!
    Thank you for playing with us at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń