czwartek, 16 maja 2019

Domek

Witajcie, projektem, który Wam dzisiaj przedstawiam jest zawieszka.
Dekor, ozdobiony mediami i dodatkami, wśród których jest miejsce na umieszczenie zdjęcia.
W pracy jako bazę wykorzystałam domek, na który nakleiłam elementy z hdf-u; koła, listki oraz budkę.
Pokryłam całość czarnym gesso i pokolorowałam farbami akrylowymi. Następnie dokleiłam mikro kulki, ostatnim krokiem było pochlapanie pracy białym tuszem.

Hello, the design that I present to you today is the pendant.
Decor, decorated with media and accessories, among which there is a place to put a photo.
At work as a base I used a house on which I stuck elements from hdf; wheels, leaves and a booth.
I covered everything black gesso and colored it with acrylic paints. Then I stuck the micro balls, the last step was to splash the my work with white ink.











Pozdrawiam 
Kasia

4 komentarze:

  1. Piękna praca :) dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Altair Art! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Live everything about this!
    ❤️❤️❤️❤️
    Thanks for playing with us at MMP

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo oryginalna praca. Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń