wtorek, 9 października 2018

LOVE

Zimowe LOVE

Bazą jest kora brzozowa, na której umieściłam napis Love (zagessowany i ozdobiony pastą śniegową). Napis okleiłam sznurem lampek co nadaje pracy świątecznego charakteru.







 W pracy umieściłam podarte ścinki papierów oraz kwiaty z foamiranu. Na koniec ozdabianie pastą pozłotniczą i brokatem, dodanie kamyczków oraz napisu z kolekcji Artistiko "Sweet Home Winter". 

Pozdrawiam 

http://studio75pl.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-8-bingo-challenge-8-bingo.html

 http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-pazdziernikowe-blizej-natury/

12 komentarzy:

  1. Bardzo fana świąteczna kompozycja. Teraz tylko zamontować z tyłu prawdziwe lampki i klimat pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna mediowa kompozycja. Bardzo podoba mi się różnorodność faktur i przestrzenność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł z korowym tłem do napisu. Edekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny projekt lubię takie mediowe prace choć sama nie potrafię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely gorgeous project ! Thanks for joining us at Studio75 Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 !

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały napis, bardzo lubię taki nieład artystyczny :D cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie zmediowany i klimatyczny projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, a efekt zaskakujący ;)

    OdpowiedzUsuń