niedziela, 30 września 2018

Kotwica

Kotwica z Artistiko.

Kto jeszcze wspomina wakacje? A może już zapomnieliście? Jeśli tak, to ja swoją pracą przypominam letnie dni.

 Praca przygotowana z kotwicy od Artistiko - bardzo mediowa :), ozdobiona muszelkami i perełkami w cudownym kolorze.
 Kotwicę zagessowałam, a następnie za pomocą mgiełek naniosłam kolory. Za pomocą żel medium nakleiłam muszelki, perełki i małą kotwicę. Całość dopełnił napis "morza szum" z kolekcji Ahoj!.






Pracę zgłaszam na wyzwanie:

 https://shoppingourstash.blogspot.com/2018/10/sos-374-pearls-are-always-appropriate.html




4 komentarze:

  1. ale mi się zatęskniło za morzem na widok tej kotwicy :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous project!! I love the anchor!
    Thanks for playing along with the crew from SHOPPING OUR STASH and out "pearls are always appropriate" challenge this week!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, what a fabulous project; so much detail!

    Thanks for joining us at International Art and Soul!

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautifully adorned anchor, love all the work you put into it, the shells and the pearls are my favorite details.
    Thank you for sharing with us at SHOPPING OUR STASH, hope you play again soon.
    Hugs.
    Maria Rodriguez.

    OdpowiedzUsuń