sobota, 31 sierpnia 2019

Lawendowy blejtram

Lawendowy blejtram.
Kwitnące pola lawendy, z których słynie Prowansja są przepiękne! 
Pola w niesamowicie fioletowym kolorze to coś wspaniałego, 
aby zatrzymać ten moment w swej pamięci przygotowałam dzisiejszą 
inspirację.
Lavender canvas.
The flourishing lavender fields Provence is famous for are beautiful!
The fields in incredibly purple color are something wonderful, 
to stop this moment I prepared today's inspiration.
 

Połączenie hdf z nowej kolekcji Floral Power Artistiko i papieru
Vintage Bizou Craft o'Clock stworzyło niezwykle klimatyczny efekt. 
Na blejtram nałożyłam pastę spękającą. 
Następnie nakleiłam hdf oraz papier, pomalowałam farbami w kolorze 
fioletu i złota. Na koniec dokleiłam bukiecik lawendy.
Zachęcam do tworzenia prac inspirowanych naturą.
The combination of hdf from the new Floral Power Artistiko 
collection and Vintage Bizou Craft o'Clock paper 
has created an extremely atmospheric effect.
I put a cracking paste on the canvas. 
 Then I glued hdf and paper, painted in purple and gold. 
 Finally, I added a bunch of lavender.
I encourage you to create works inspired by nature. 








Pozdrawiam
Kasia
http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2019/08/wyzwania-41-lawendowe-lato.html 
 
 https://artdailycafe.blogspot.com/2019/08/august-2019-landscapes.html
 
 

3 komentarze:

  1. Łoł, rewelacja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała praca, zjawiskowe kolory, dziękuję za wspólna zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie DTMagda

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Zachwyca mnie w niej po prostu wszystko, a do tego te spękania tak mocno widoczne nadają jeszcze większego smaku całości!

    OdpowiedzUsuń