niedziela, 30 czerwca 2019

Natura

Cześć, 
Tym razem, jako inspiracją stworzyłam mixed mediowy projekt.

Hey,
This time, as an inspiration, I created a mixed media project. 






Inspiracją była dla mnie natura więc postanowiłem przedstawić ją w niezwykły sposób. Rozpoczęłam projekt, tworząc tło. W tym celu wykorzystałam papier oraz tusze alkoholowe. Ponadto pokryłam ramę blejtramu pastą pękającą i zabarwiłam ją patyną w kolorze zielonym. Aby stworzyć kompozycję główną, wykorzystałam medaliony z Artistiko, w dwóch rozmiarach, listki oraz napis - rozkwitaj. Dodałam trochę własnoręcznie zrobionych kwiatów.

Nature was the inspiration for me, so I decided to present it in an extraordinary way. I've started my project by creating a background. For this purpose, I used paper and carbohydrates. Further, I've covered the frame with cracking paste and tinted it with a patina in green. To create the main composition, I used meddalions from Artistiko, in two sizes, leaves and lettering - bloom. I added some hand-made flowers.








Mam nadzieję, że spodoba ci się wynik!
I hope you enjoy the result!

Kasia :) 

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

19 komentarzy:

  1. Super pomysł! Piękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity! Mam nadzieję, że niedługo też tak będę umiała. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękny projekt! Robi wrażenie :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca praca! Aż nie moge oczu oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita praca, taka bajeczna! :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń